Kalite Kontrol Elemanı [Turkey]


 Firmamızın Gebze’ de bulunan Üretim tesisinde görevlendirilmek üzere aşağıdaki niteliklere sahip “KALİTE KONTROL ELEMANI" olarak görev alacak çalışma arkadaşı aramaktayız.

    $ads={1}

  • Plastik ürünlerin üretilmesini incelemek ve bununla ilgili gerekli kontrolleri yapmak,
  • Üretim süreçlerini raporlamak ve takip etmek,
  • Üretim hataları oluşursa, durumla ilgili gerekli düzenlemelerin yapılmasını sağlamak,
  • Kalite standartlarına uygun olarak üretim yapılabilmesi için üretim araçlarının bakım, onarım ve kontrollerini *yapmak, yapılmasını sağlamak,
  • Ürünlerin periyodik ara kontrollerini yapmak,
  • Sözlü ve yazılı ifade yeteneği gelişmiş,
  • Öğrenmeye açık, ekip çalışmasına yatkın
  • Tercihen Plastik üretim alanında tecrübeli,
  • Vardiyalı sistemde çalışabilecek
  • Gebze ve çevresinde ikamet eden

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال